Ośrodek Pomocy Społecznej w Pyrzycach nazywamy w skrócie OPS
OPS pomaga ludziom mieszkającym w Gminie Pyrzyce Budynek znajduje się przy ulicy Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce

Na zdjęciu Urząd Miejski i siedziba Ośrodka Pomocy Społecznej w Pyrzycach ul. Plac Ratuszowy 1
Dostępność OPS
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pyrzycach znajduje się przy ul. Plac ratuszowy 1, w Pyrzycach.
Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą skorzystać z:
Wejścia głównego z możliwością podjazdu dla wózków inwalidzkich

Na zdjęciu wejście główne z możliwością podjazdu dla wózków inwalidzkich
Wejście główne z możliwością podjazdu dla wózków inwalidzkich

Na zdjęciu wejścia z poziomu chodnika do budynku od ulicy Kilińskiego
Wejścia z poziomu chodnika do budynku od ulicy Kilińskiego,

Na zdjęciu szeroki korytarz
szerokich korytarzy w budynku

Na zdjęciu wyznaczone miejsce postojowe
wyznaczonego miejsca postojowego dla osób uprawnionych (znajdującego się przy wejściu bocznym do budynku od ulicy Kilińskiego)

Na zdjęciu informacja do budynku OPS w Pyrzycach można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem
Do budynku OPS w Pyrzycach można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem.
Komu pomaga OPS?
OPS pomaga osobom, które:
- mają mało pieniędzy,
- nie mają gdzie mieszkać,
- nie mają pracy,
- są ciężko chore,
- są bezrobotne,
- są osobami z niepełnosprawnościami,
- potrzebują pomocy w codziennym życiu,
- w ich rodzinie jest przemoc,
- mają problemy w wychowywaniu dzieci,
- osobom starszym,
- dzieciom.
Jak pomaga OPS?
OPS pomaga na wiele sposobów.
Pomoc jest dopasowana do potrzeb osoby.
OPS pomaga otrzymać dodatkowe pieniądze na życie – taką pomoc nazywamy otrzymywaniem zasiłków.
OPS pomaga załatwić codzienne sprawy.
Na przykład wypisać dokumenty dla urzędu albo znaleźć pracę – taką pomoc nazywamy pomocą socjalną.
OPS pomaga otrzymać pomoc specjalisty, na przykład: prawnika, psychologa albo terapeuty.
OPS pomaga w wychowywaniu dzieci.
Pracowników, którzy pomagają rodzinom, nazywamy asystentami rodziny.
OPS pomaga osobom, które nie mogą same mieszkać.
Na przykład, gdy ktoś jest starszy lub chory i potrzebuje pomocy.
Wtedy może skorzystać z usług opiekuńczych i przyjdzie do niego opiekunka
Wtedy może zamieszkać w specjalnym miejscu, w którym są opiekunowie i specjaliści.
Takie miejsca to domy pomocy społecznej.
OPS sprawdza, czy dzieci mają dobre warunki do życia.
OPS pomaga osobom z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunom.
OPS pomaga osobom, które nie mają gdzie mieszkać. Takie osoby nazywamy osobami w kryzysie bezdomności.
OPS wspiera osoby, u których w domu jest przemoc.
Przemocą nazywamy zachowania takie jak na przykład: krzyczenie na kogoś, wyzywanie go, bicie.
Jak skontaktować się z OPS w Pyrzycach?
- Możesz przyjść do głównej siedziby OPS Pyrzyce, ulica Plac Ratuszowy 1 i złożyć pismo osobiście.
- Możesz zadzwonić pod numer telefonu 91 5 611-150.
- Możesz wysłać pismo pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pyrzycach, ul. Plac ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce.
- Możesz napisać e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wyślij pismo przez ePUAP. Musisz mieć profil zaufany.
- Możesz umówić się na spotkanie z dyrektorem.
Pracujemy dla Ciebie:
Od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do godziny 15:00,
Aby dostać pomoc trzeba napisać podanie i przynieść do naszego Ośrodka.
Możesz też zadzwonić do nas na numer 91 5 611-150 i powiedzieć czego potrzebujesz lub napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Każda wiadomość o pomoc zostanie przekazane pracownikowi naszego Ośrodka, który szybko pomoże Ci.
Dzwonić można od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00
Możesz napisać wiadomość.
Możesz napisać mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Możesz napisać przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP: /6m530gdxph/SkrytkaESP
Możesz napisać przez Elektroniczną Skrzynkę e-doręczeń: AE:PL-96654-36085-FEJIC-23
Możesz wysłać fax: +48 91 5 611-163

