Głównej zawartości

Komunikat alertu

 Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności

 w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pyrzycach

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Pyrzycach, wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pyrzycach.

Funkcję będzie pełniła: Pani Agnieszka Gajewska – Kuca  

Podstawa prawna

Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pyrzycach  jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)

Zadania koordynatora ds. dostępności

Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:

1.      Wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Pyrzycach.

2.      Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Pyrzycach.

3.      Monitorowaniem działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Pyrzycach  w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pyrzycach:

Pani Agnieszka Gajewska – Kuca

telefon: 91 5 611-162

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

adres do korespondencji: Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce

Zarządzenie

Ustawa